Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!

Utworzono: 09-08-2020

W niedzielę!

Marzę o spokojnym i życzliwym dniu, dlatego sama buduję klimat. Gdzie? W ogrodzie. Długi stan relaksacji to odskocznia od wszystkich marzeń, które podpieram pracą. Świat w TV „szaleje”, a dążenia i pasje zastygają  przez lęborski weekend. Liczy się dla mnie cel, wyznacznik pięknej duszy, śpiew ptaków, szelest opadających liści i bujanie ciała na kształtnym hamaku. W wolnych chwilach przeglądam więc posty wykładowców:  z Gdańska i innych miast w Polsce. Czytam treści. Podpatruję styl budowy wizerunku. Czerpię nową energię. Wierzę w siebie. Bo tak sporo osiągnęłam, że w momencie przewracania kartek do przeszłości, widzę efekt całego wysiłku.

W mediach!

Podczas spokojnego  wyciągania ciała  czytam też blogi i Insta modowe. Patrzę na sposoby copywritingu, sprzedaży umiejętności, kreatywność oraz siłę przebicia. Oceniam siebie dość wysoko, bo nie odstaję od reszty  fashionistycznych dziewczyn. Wpływ na przekaz posiada zawsze  miejsce zamieszkania i popularność, ale ogólny wgląd w treści wróży równowagę marketingową. Wiem, że marzenia, to klucz. Na początku drogi widzę odcinek….dość długi, zadaję sobie z 1000 pytań: Czy dam radę? Teraz po przejściu pewnego etapu: wiedzę efekt, spory sukces i odbicie pracy w sieci pełnej promocji. Dlatego zawsze warto wierzyć  w siebie.

Wiara w wykładowców!

Mam wielkie szczęście uczyć się od najlepszych mistrzów z zakresu copywritingu. Znam ich fb, Insta, treści i pomysły na sprzedaż usług. To oni prowadzą mnie przez większość czasu, tylko już nie w sali wykładowej, a w realnym życiu: w formie filmów, postów i artykułów. Trudno zatem uciekać od wiedzy, ukrywać możliwości i nie działać w tej przestrzeni, bo budujące słowa podtrzymują sporą wieże.

W ujęciu innych kobiet!

Badanie rynku, to sprawa odkrywczości. Każda osoba , to inny styl, ale temat ten sam, czyli moda. Wielkość człowieka to marka, którą tworzy w określonej przestrzeni i czasie, dlatego sposoby promocji tematyki odbiegają od siebie  w różnych zakątkach Polski. Zwracam jednak  uwagę na poprawność copywriterską, pomysł dnia, sposób prezentacji tematu, jakość zdjęć i kreatywność. Co mnie ujmuje? Spokój duszy, brak krzykliwości, miłość do świata, piękno i  łagodność.

Co pamiętam z wykładów:

- copywriterskie wskazówki.

 

 

 

 

Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!
Błogostan i relaksacja: to formy dobrego wizerunku!

Przejdź do góry strony