Co w publikacjach, to w myślach?

Utworzono: 04-01-2023

Mądry umysł!

Zasady publikacji wyznaczane przez odpowiednie osoby, to ich stan umysłu. Mądrość bije, bowiem od konkretnej wiedzy. Inne mniej ważne cechy odkrywają, więc wartość myśli. Dlatego po licznych analizach osobowościowych – czytanie z tekstu odbywa się na kilka sposobów.

Co autor treści wyraża przez dobór zagadnień?

Kim okazuje się w Realu?

Co promuje w zapisie słów?

Reakcja i odbiór publikacji?

- Czytelnik – to osoba rozważna i rozsądna, dlatego w skrytości serca dokonuje obiektywnych ocen. Zna jakość sugestywności, autentyczności i życia na piedestale. Dlatego – publikacja to tylko nakierowanie, zwrot akcji, reszta obywa się w myślach odbiorcy.

Dobre treści – to fashion, art., sztuka, rękodzieło, gazety, blogi.

Inne treści – to pokaz tajnych spostrzeżeń, które …

***

Obiektywizm – wyzwala dobrą energię. Brak obiektywizmu – to kompleksy?

Wspaniałość publikacji  - to marka -  gdy silna osobowość zachowuje spokój, opanowanie, dystans. Tylko przy takiej osobie czytelnik podąża za marzeniami, pogłębia zasób informacji, wierzy w prawdę i odkrywa własne talenty.

Bo twórca ukazuje z 1000 możliwości do rozwoju, daje przykłady, tłumaczy sens, zachęca do osiągania szczytów.

A kiedy i Ty – wiesz, że blog modowy – to nutka inspiracji, wówczas moda na żakiet i dyplomację – otwiera drzwi do lustra marzeń.

Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?
Co w publikacjach, to w myślach?

Przejdź do góry strony