Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
W copywritingu fashion!
Marka strony modowej – to prawdziwe wyzwanie. Dlatego w treściach – nie opisuję tylko nudnych faktów, tego wszystkiego, co zawierają 1000 - blogów, poradników i instrukcji obsługi danego sprzętu – tylko wykształcam nowy – innowacyjny styl i wizerunek. Po co powielać 100 raz – to samo? Po co pokazywać gamę kolorów? Po co udawać eksperta? Na te dość trudne pytania – odpowiadam z pozycji twórcy, kreatora mody oraz copywritera.
Sprawdzam blogi modowe i wiedzę – identyczne wpisy, napisane z innej reki, ale zawsze takie same.
To potwierdza tylko fakt, że Tu i Teraz – trudno zawalczyć o własny styl i klasę.
Niektóre kobiety podpatrują treści na innych stronach, wzorują się na boginiach z sieci, ale unikalność prezentacji fashionistycznych słów, to coś więcej.
Okazuje się, że do grona indywidualistów dołączają czytelnicy, którzy poszukują czegoś oryginalnego i zmysłowego. Bo przyciąganie odbiorców – to jednak trudna sztuka copywritingu.
Zalety prezentacji własnych wartości:
- przypominają kolor czerwony, tzw. przebicie,
- przypominają – jaką osobowością cechujesz się w necie,
- przypominają o indywidualizmie,
- przypominają o innowacji,
- przypominają o codziennej pracy,
- przypominają o zjawiskowości,
- przypominają o złotych myślach, z magią zielonej przestrzeni.
Co pokazuje Internet:
- w XXI wieku – samych ekspertów, tylko, że u większości z nich istnieją tzw. wampiry energetyczne, identyczne tematy i zagadnienia, a także podobne wpisy itd., itp., itd.
Copywriting dla fashion – to określona osoba, kobieta, z pasją do prezentacji ubioru, która inspiruje 1000 osób. W stolicach mody wybija się, jednak 1 marka, ponieważ branding opiera na zaufaniu do copywritera. Ale w tym przypadku – całość prezentacji unika reseachu, ponieważ liczy się autentyczność blogerki, dobry kontakt z otoczeniem, wybrany styl pisarski, kreatywne i klimatyczne myśli oraz Ona – jako ikona.
A blog modowy – to wówczas platforma pełna stylizacji, odzieży, wartości i przynależności do grupy docelowej, gdy 100000 stron istnieje w sieci, a ta 1 wymaga wielkiej uwagi.
Kiedy? Gdzie?
Tu i Teraz!