Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!

Utworzono: 28-11-2022

W copywritingu fashion!

Marka strony modowej – to prawdziwe wyzwanie. Dlatego w treściach – nie opisuję tylko nudnych faktów, tego wszystkiego, co zawierają 1000 - blogów, poradników i instrukcji obsługi danego sprzętu – tylko wykształcam nowy – innowacyjny styl i wizerunek. Po co powielać 100 raz – to samo? Po co pokazywać gamę kolorów? Po co udawać eksperta?  Na te dość trudne pytania – odpowiadam z pozycji twórcy, kreatora mody oraz copywritera.

Sprawdzam blogi modowe i wiedzę – identyczne wpisy, napisane z innej reki, ale zawsze takie same.

To potwierdza tylko fakt, że Tu i Teraz –  trudno zawalczyć o własny styl i klasę.

Niektóre kobiety podpatrują treści na innych stronach, wzorują się na boginiach z sieci, ale unikalność prezentacji fashionistycznych słów, to coś więcej.

Okazuje się, że do grona indywidualistów dołączają czytelnicy, którzy poszukują czegoś oryginalnego i zmysłowego. Bo przyciąganie odbiorców – to jednak trudna sztuka copywritingu.

Zalety prezentacji własnych wartości:

- przypominają kolor czerwony, tzw. przebicie,

- przypominają – jaką osobowością cechujesz się w necie,

- przypominają o indywidualizmie,

- przypominają o innowacji,

- przypominają o codziennej pracy,

- przypominają o zjawiskowości,

- przypominają o złotych myślach, z magią zielonej przestrzeni.

Co pokazuje Internet:

- w XXI wieku – samych ekspertów, tylko, że u większości z nich istnieją tzw. wampiry energetyczne, identyczne tematy i zagadnienia, a także podobne wpisy itd., itp., itd.

Copywriting dla  fashion – to określona osoba, kobieta, z pasją do prezentacji ubioru, która inspiruje 1000 osób. W stolicach mody wybija się, jednak 1 marka, ponieważ branding opiera na zaufaniu do copywritera. Ale w tym przypadku – całość prezentacji unika reseachu, ponieważ liczy się autentyczność blogerki,  dobry kontakt z otoczeniem, wybrany styl pisarski, kreatywne i klimatyczne myśli oraz Ona – jako ikona.

A blog modowy – to wówczas platforma pełna stylizacji, odzieży, wartości i przynależności do grupy docelowej, gdy 100000 stron istnieje w sieci, a ta 1 wymaga wielkiej uwagi.

Kiedy? Gdzie?

Tu i Teraz!

 

Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!
Czy świat klasycznej świątecznej mody nabiera czerwonej mocy? Tylko Tu i Teraz!

Przejdź do góry strony