Doceń kulinarny marketing! W „Poczekalni”!
W Lęborku!
Moda na piękny i zadbany lokal gastronomiczny to podstawa do marketingu masek 2020. Dlatego wybieram miejsce, w którym imię – Sylwia – znaczy tyle, co przestrzeń w okularach dla 2 osób (modelek), o tym samym imieniu, 1 cel promujący prace plastyczne dzieci. 2 Anioły, 1 maska. 2 kobiety, 1 konkurs. W ujęciu szerszego pojęcia marki rozbudowuję to przedsięwzięcie o profil na fb, gdyż wiem, że uszeregowanie informacji i zdjęć sprzyja przejrzystości i operatywności w tym artystycznym temacie.
Szybka rozmowa!
W naszej Restauracji pojawia się info o tematyce tegorocznych masek. Jako podporę do okularów wybieramy modę, gdyż świat artyzmu, inspiracji, pięknych prezentacji i malowideł ściennych, to 1 kopalnia silnych doznań. Przy specjalnym firmowych daniach, magii fotografii i ujęciach lokalu -nawiązuję nić wzajemnej współpracy, a podpieram ją: serdecznością, życzliwością i smakami dnia.
Moda na sztukę!
Patrzę na obrazy, kolory farb, graffiti, stoły, malowniczy widok z tarasu i już wyobrażam sobie wystawę z cudownymi istotami. Świat wymaga natchnienia, symulacji, podpory dla talentów, wybuchu farb oraz wizji przewodniej przedsięwzięcia, wartych wielkiej lekkości pióra. Bo ….Moda na skrzydłach pomocników z nieba, to namiastka innego świata: pełnego miłości, dobra, uznania.
Moda: Tu i Teraz!
Moda: przy maskach i okularach.
Moda: patrzy na Lębork w kreatywności dzieci.
Moda: wymusza nowe projekty.
Moda: czuwa nad realizacją artystycznych zadań.
*
Tylko marzenie unosi wszystkie plany do bram niebiańskiego powiatu, gdyż wymusza pracę na rzecz najmłodszych mieszkańców tej okolicy. Liczę więc na wspólną drogę do plastycznych wyzwań, które dążą i kreują inną rzeczywistość. Lekka nutka dodatków, kolorów i abstrakcji - buduje lokalny świat, ponieważ zna jakość sztuki, pomysłów małych artystów i siły przebicia Internetu.