Doskonała „Pretty Woman” na piętrach do wielkiej kariery? To możliwe!
Moda na Galerie!
Moda dominuje w pokaźnych Galeriach, gdzie na dużej płaszczyźnie umieszczamy sporą ilość sklepów. W dobie koronawirusa jakość świadczonych usług wygląda jednak inaczej. Niektóre sieciówki oferują więc 50% wyprzedaż, lokale gastronomiczne, a w nich posiłki tylko na wynos. Świat kolorowych kreacji i dodatków przyciąga wielostronną odsłoną pozytywnych wrażeń. Nowy styl, czyli boho, to magia kolorystyczna, połączona z wielką ilością wyszukanego wzornictwa.
Trend nowoczesny!
Szybka kawa o zapachu aromatu, wydobywa się z kubka. Tłum ludzi poszukuje kosmetyków i ubrań. Dobre odbicia w lustrze wróżą cel szybkich zakupów. To obraz dnia, który przypomina film „Pretty Woman”.
Idę. Patrzę. Wybieram. Decyduję o kolejności modowych doznań.
Wchodzę do sklepu i oglądam nowe kolekcje.
- szybkie biznesowe tempo, to dynamizm połączony z poszukiwaniem stylu. Życzliwi ludzie, którzy służą pomocą, to normalność. Dlatego „fruwam” na ruchomych schodach, podziwiam liczne wystawy, a za 10 minut wpadam na kawę.
Myślę, że:
- Wnikam w miejski klimat dużego miasta.
- Wielka wolność otwiera drzwi do kreatywności.
- W tłumie ludzi wyglądam jak większość wpływowych osób.
- Wtapiam się w rozmowy turystów i gości.
- Wybieram – perfum dla siebie.
„Pretty Woman” – w oryginalnym wydaniu, z wielką klasą w Gdańsku, w cieniu dobrych ofert, to coś intrygującego. Wiem, że każdy cel, to droga, która wymaga czasu, odrobina szczęścia, pomocna dłoń od „prawdziwych” przyjaciół. To styl i wizerunek budowany przez 20 lat, z nową wizją na przyszłość. A odwaga, decyzja, ruch na szachownicy, to tylko magiczny dodatek.
W biznesowym wizerunku większość marzeń nabiera innej formy. Wróży ciekawy kształt marek, współpracę partnerską oraz podejmowanie konstruktywnych decyzji. Operatywność otwiera drzwi do pojęć, które zarządzają czasem, wolną wolą, a także pokazują ścieżkę osobistego rozwoju.
A „Pretty Woman”?
Ona – tylko zmienia piętra.