Jak – kobieta – to i marka?
W mieście!
Budowa marki – to trudne i czasochłonne zadanie, które przybliża kobiecą sylwetkę. Co zatem wpływa na pozytywny wizerunek? Czy opnie? Czy komentarze? Czy duże i małe złośliwości? Współczesny świat – cechuje spora ilość słów. Dlatego tylko moda – pozostaje neutralna w sondażach o wartości. Zakładasz kreację i modelujesz się na ikonę. Bo… Kobieta z klasą zauważa i hejty, i złe treści, ale ponieważ jej wartość posiada oddźwięk unikalnych wartości – albo milczy, albo buduje strategię od podstaw.
Kobieta – aktywna?
Poziom koordynacji prac, doświadczenie zawodowe, wykształcenie i osiągnięcia – to odważniki na wadze życia. Trudno zatem podważać wartość ludzkiego istnienia w odniesieniu do opiniowania. Dlatego marka – to siła. Jej zakresy i zasięgi - budują się samodzielnie przez wkład pracy. Osobiste predyspozycje: talenty, urok, wdzięk, barwa głosu i siła przebicia – potęgują szczęśliwe odkrywanie siebie. W pojęciu unikalności zalet pojawia się wówczas nowa perspektywa twórczości podbudowanej pomysłowością i kreatywnością.
Dlatego:
- twórz wszystko – najlepiej – jak tylko potrafisz,
- zadbaj o rozwój talentów,
- idź przed siebie, za sobą pozostawiaj przeszłość.
Świat potrzebuje silnych marek, które śpią w Twej duszy, potrzebuje nowych wyzwań dla kobiet pełnych kreatywności i bogatego doświadczenia. Świat oczekuje, że - Tu i Teraz – stajesz na wysokości zadania… z pełnią aktywności.
Projekty i praca?
Wszystkie projekty, w których angażuję zmysły – sprawiają, że otwieram się na nowe horyzonty myślowe, poznaję ludzi, ich miejsca pracy, pasje i dary. Patrzę. Oceniam możliwości. A na końcu ubieram ich działania w nowe słowne kreacje, bo promuję wartości z ludzkiego życia. Wszystkie stylizacje, kolory, kształty figury, fryzury i sposoby gestykulacji - oceniam na poziomie osobistych marek, z których czerpię nowe źródła energii do kolejnych publikacji.
Każda kobieta – to dar losu.
Życie – to miara dynamizmu.
Przedsiębiorczość – to forma dzielenia się doświadczeniem.
Model – to ikona fashion.