Jak – kobieta – to i marka?

Utworzono: 04-05-2021

W mieście!

Budowa marki – to trudne i czasochłonne zadanie, które przybliża kobiecą sylwetkę. Co zatem wpływa na pozytywny wizerunek? Czy opnie? Czy komentarze? Czy duże i małe złośliwości? Współczesny świat – cechuje spora ilość słów. Dlatego tylko moda – pozostaje neutralna w sondażach o wartości. Zakładasz kreację i modelujesz się na ikonę. Bo… Kobieta z klasą zauważa i hejty,  i złe treści, ale ponieważ jej wartość posiada oddźwięk unikalnych wartości – albo milczy, albo buduje strategię od podstaw.

Kobieta – aktywna?

Poziom koordynacji prac, doświadczenie zawodowe, wykształcenie i osiągnięcia – to odważniki na wadze życia. Trudno zatem podważać wartość ludzkiego istnienia w odniesieniu do opiniowania. Dlatego marka – to siła. Jej zakresy i zasięgi  - budują się samodzielnie przez wkład pracy. Osobiste predyspozycje: talenty, urok, wdzięk, barwa głosu i siła przebicia – potęgują szczęśliwe odkrywanie siebie. W pojęciu unikalności zalet pojawia się wówczas nowa perspektywa twórczości podbudowanej pomysłowością i kreatywnością.

Dlatego:

- twórz  wszystko – najlepiej – jak tylko potrafisz,

- zadbaj o rozwój talentów,

- idź przed siebie, za sobą pozostawiaj przeszłość.

Świat potrzebuje silnych marek, które śpią w Twej duszy, potrzebuje nowych wyzwań dla kobiet pełnych kreatywności i bogatego doświadczenia. Świat oczekuje, że -  Tu i Teraz – stajesz na wysokości zadania… z pełnią aktywności.  

Projekty i praca?

Wszystkie projekty, w których angażuję zmysły – sprawiają, że otwieram się na nowe horyzonty myślowe, poznaję ludzi, ich miejsca pracy, pasje i dary. Patrzę. Oceniam możliwości. A na końcu ubieram ich działania w nowe słowne kreacje, bo promuję wartości z  ludzkiego życia. Wszystkie stylizacje, kolory, kształty figury, fryzury i sposoby gestykulacji  - oceniam na poziomie osobistych marek, z których czerpię nowe źródła energii do kolejnych publikacji.

Każda kobieta – to dar losu.

Życie – to miara dynamizmu.

Przedsiębiorczość – to forma dzielenia się doświadczeniem.

Model – to ikona fashion.

Jak – kobieta – to i marka?
Jak – kobieta – to i marka?
Jak – kobieta – to i marka?
Jak – kobieta – to i marka?

Przejdź do góry strony