Jak modna stylizacja wprawia w ruch koła współczesnej reklamy?
W trendach!
Co Cię nakręca? Co podnosi jakość doznań? Co lubisz? Kilka podstawowych zadań do odrobienia wymusza celowe zatrzymanie szybkiego życia. Zastygam. Patrzę na znane lustro. Myślę. To kolejny dzień, w którym komponuję stylizację. Ale chyba ilość nowej adrenaliny zależy od ubrań. Wcielam się więc w różne role, w zależności od tego, co prezentuję. To prawda – zachowuję się na miarę wybranej kreacji, dlatego do lasu wyciągam dresy, do miasta – spódniczkę i sukienkę, a na spacer spodnie.
Czy warto manewrować modą?
- Zawsze. O każdej porze roku. Wszystko zależy od kreatywności, połączonej z magicznymi kolorami.
Styl biznes:
- koszula, spódniczka,
Styl bibliotekarki:
- sukienka, kok i nagle następuje wielki przełom.
Jak? Gdzie? Kiedy?
- Na facebooku. Jedna z popularnych firm prezentuje nowoczesną reklamę w postaci zabawnego filmu. Akcja rozgrywa się w bibliotece, w otoczeniu książek, ale w tle pojawia się markowa odzież. Stylizacja zachwyca. Pomysł podbija sieć. A zawód podnosi siłę czytelnictwa.
Nowe technologie, agencje reklamy, kreatorzy dochodzą do wniosku, że wykorzystają taki idealny wizerunek i dopełnią całości na zasadzie licznych stylizacji.
Stary obraz!
Kok. Stara panna. To przeszłość.
Nowy obraz!
Kolorowa fryzura. Operatywna kobieta w magicznych ujęciu technologii. To przyszłość.
- Patrzę na laptopa. Czas zamyka przestrzeń w odpowiednim przekazie treści. A słowa krążą w sieci osobistych wyznań. Teraz inaczej. Teraz znacznie szybciej. Teraz w ciągu 1 sekundy. Patrzę na telefon komórkowy. Czas znika. Ilość zachwytów nad stylizacjami podbija małe okienko. A mignięcia? One dotykają kolorowych wytworów.
Dlatego liczy się tylko:
- Tu i Teraz!