Jak zbudowałam markę modową?

Utworzono: 21-02-2021
Jak zbudowałam markę modową?

W sieci!

Studia z zakresu copywritingu obejmują też – marketing, który  - w dobie operatywności w dość potężnym Internecie - wymusza pewne określone zachowania i publikacje na tym blogu modowym. Fachowe podejście do tematu, hasło strony – Tu i Teraz – systematyczność, jednolitość słowna, ciężka praca, wysiłek intelektualny, to kolejne kroki do budowy silnej rozpoznawalności. Pewne charakterystyczne symbole, w tym przypadku słowa i fotografie – tworzą  bowiem dobry  fundament pod ten blog.

W copywritingu!

Blog modowy – to strona internetowa, dlatego w oparciu o przyciąganie do marki działają gównie słowa. Ich siła i moc – to dobór tematów, wzorców, zachowanie oryginalności, zaskoczenia i pomysłowości. W początkowym etapie prac przy tym blogu przeglądam podobne strony istniejące w sieci i oceniam ich potencjał,  głównie jako marek. Ale równolegle poszukuję pakietu nowych rozwiązań sieciowych, które z 1 ujęcia charakteryzuje prywatna osobowość. Każdy szkic do artykułu zahacza wówczas o powiązania tematyczne, które ujmują czytelnika/czkę formą wyrazu nostalgicznego spojrzenia na normalne życie. Oczywiście  w tym zamyśle fashionistycznym  - przodują zdjęcia, z wnętrzami, wycinkami miejsc i ludźmi wartymi ich ukazania.

Budowa marki!

Po wyprowadzeniu na prostą lęborskiej gazety rozpoczynam nowy etap prac przy blogu modowym. Startuję od „0”. Nie mam nic. Nie ma takiego pomysłu w Lęborku. Istnienie fala przeszkód, komentarzy, opiniowania. Ale teraz podejście do strony to kwestia przyzwyczajenia, potęga licznika, który stele się obraca i wizja na przyszłość z nutką osobistego rozwoju. Doświadczenie wyniesione z gazety i studiów, to motywacja do pracy, dążenie do celu i nowi ludzie na drodze do kariery.

Nowości przede mną!

Na tym etapie rozbudowanego bloga modowego tworzę już wzór modelki, promuję przykładny copywriting oraz wzbudzam zainteresowanie w innych miastach.

Posiadam potencjał rozwojowy.

Marzę jednak o dalszym wzroście osobistym.

A wszystko to rozpoczyna się od kolejnych wyzwań, które otwierają drzwi do ciekawych publikacji.

Kiedy?

Tu i Teraz.

Przejdź do góry strony