Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!

Utworzono: 01-02-2021

W druku!

Moda na promocję Zespołów Regionalnych zahacza o formy piśmiennicze i fotograficzne, które w dobie pandemii wchodzą w skład klimatycznych kalendarzy. W przypadku Zespołu Pieśni i Tańca „Pilsko” z Żywca -  kolorowy obraz w plenerze zaspokaja potrzeby nowoczesnej reklamy. Okazuje się bowiem, że  zaraz po występie w Lęborku, udanych przyśpiewkach i kolędowaniu –  taka inicjatywa przedłuża każdy popis i wchodzi do miejskich domów, zakładów pracy.

W kąciku góralskim!

Moda na kąciki regionalne i bogatą tradycję Ojców -  dotyka większości bibliotek, trendów, fashion, które przejawiają się w drukach, motywach na ubraniach, przyborach szkolnych (ołówkach, zeszytach, piórnikach), bluzach, getrach, butach, książkach, płytach, a także żywych występach. Miarą popularności pozostaje m.in. pamięć i żywotność, która - przy pomocy kalendarza -  przypomina o danym muzykowaniu w ciągu całego 2021 roku.

Pomysł na siebie!

Każda zbiorowość wnosi do wolnej przestrzeni nowe motywy zdobnicze, które dotykają druków, ponieważ utrwalają myśli ludzkie i klimatyczne sesje w cudownej scenerii. Oto do łask powracają pozowane zdjęcia na tle malowniczych gór, zielonych łąk i zbiorników wodnych. Oto jakość promocji dotyka morskich klimatów, z naleciałościami rodowitych górali.

Zobacz nowy kalendarz.  

Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!
Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!
Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!
Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!
Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!
Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!
Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!
Kalendarz – forma wydawnicza popularna na początku roku!

Przejdź do góry strony