Moda na marketing w „Poczekalni”. To plastyczne.

Utworzono: 03-08-2020
Moda na marketing w „Poczekalni”. To plastyczne.
Moda na marketing w „Poczekalni”. To plastyczne.
Moda na marketing w „Poczekalni”. To plastyczne.
Moda na marketing w „Poczekalni”. To plastyczne.

W Lęborku!

Wstępne ustalenia marketingowe dowodzą, że jedzenie odgrywa zasadnicze znaczenie. Liczą się różne czynniki:

- wystrój wnętrza danego lokalu, atmosfera dla promocji twórczości artystycznej oraz ilość miejsc siedzących.

W grę o modę -  na wystawienie masek -  wchodzi obecnie Restauracja „Poczekalnia”, a  kreacji wszystkich   dni towarzyszy załatwienie spraw dotyczących lokalnego marketingu.

W nutach z art.!

Główne założenia Restauracji udowadniają, że sztuki piękne budują wzniosły klimat, dlatego wszyscy mali plastycy z Powiatu Lęborskiego zasługują na okazałą formę reklamy. W pierwszym ujęciu masek tło z graffiti, sztalugami i obrazami -  komponuje ogólny wystój, co podkreśla charakter lęborskich prac.

Czas na ciastko!

Słodkiego wyrazu dla naszego przedsięwzięcia dodają kuchenne smaki. Od gofrów, serników, po kawę. to Tu i Teraz – przyjazna otoczka kulinarna wzbudza powszechny zachwyt.

A marketing…..to pozytywna zgoda właścicielki tego lokalu, czyli Pani Sylwii.

Dziękujemy!

Przejdź do góry strony