Moda na: świąteczną serdeczność, szacunek, uznanie, delikatność? To możliwe!
W mieście!
O tej porze roku wszyscy ludzie ślą życzenia: o wielkiej i magicznej tęsknocie do idealizmu. Dlatego okazują wyrazy serdeczności, przywiązania, szacunku, uznania, z 1000 pochwał. Liczą się, wiec małe i drobne gesty, ale podpierane sztuką – fashionistycznego copywritingu. Bo słowa – wnikają do zakamarków umysłu i goszczą tam na dłużej.
W ramach działań twórczych – przy konkursie na Lęborską Maskę Jasełkową – pojawia się treść załączona na zdjęciu.
Anioł – to bowiem życzliwy opiekun, który na własnych skrzydłach unosi ludzkie ciało, przybliża niebo i spogląda na wszystko z lotu ptaka.
Anioł – w modzie pojawia się na ubraniach, ponieważ zaznacza ślady na dobrym materiale.
Anioł – na dekoracjach – rozwesela 1000 osób, które oceniają wnętrze, jako przyjazne, miłe i wyjątkowe szlachetne.
Anioł – jako kreator mody – przynosi podszepty o marce, rzymskich wybiegach i programach w TV.
Anioł – to wzór.
Anioł – to miłośnik dobrych uczynków.
Anioł – to animator pozytywnych działań.
Kiedy? Gdzie?
Tu i Teraz!