Moda przeskoczyła, Trend stawia kroki - hasło reklamowe z użyciem metonimii.
W kolorach!
Dlaczego wizyta w salonie fryzjerskim poprawia kobiece samopoczucie? Każda istotna zmiana wróży nowy wizerunek. Od koloru „jasnej” farby, po ukształtowanie modnej fryzury, dobranej odpowiednio do rysów twarzy – powstaje prawdziwe „dzieło sztuki”. Doskonała stylizacja wymaga, bowiem dbałości o szczegóły, dlatego liczy się m.in. wizualizacja. Jakość naszych zdjęć, profesjonalizm wykonanej usługi i podpowiedzi fryzjerki, to klucze do publicznej prezentacji ubrań i unikalnego stylu kobiety.
W copy!
Wolisz klasycznie nic nie zmieniać czy bawić się trendami? - pytanie z presupozycją.
Nuda – to skuteczne powielanie tych samych kolorów, brak improwizacji, mniejszy współczynnik oznak odrobiny artyzmu, rezygnacja z tego wszystkiego, co oferuje każdy pokaz mody. Oczywiście trudno unikać wszystkich wzorców, dlatego operatywna modelka wybiera dla siebie tylko najważniejsze motywy.
W charakterze!
Stagnacja, brak przemieszczania się do innych miejsc, widzenie świata w czarnych barwach, dopiekanie innym osobom, to domeny osobowości, które nie robiąc nic kreatywnego, poszukują definicji własnego minimalizmu, głównie w kreatorkach autentycznego życia. Ten model potwierdza więc, że „Mała” rzecz nie zmienia świata. A wielkie czyny budują fundament dla modnej rzeczywistości.
W wartościowym życiu!
Moda smakuje nurtów - hasło reklamowe z użyciem personifikacji.
Tendencja promocji słów, przy klimatycznych zdjęciach, wymusza też znajomość copywritingu, który nie służy do przekserowania myślenia na „czarne tory”, ale pokazu umiejętności kreacji własnego wizerunku. Dlatego liczy się - nie nuda – a oryginalność. To właśnie ścieżka dostępu do nowoczesnych stylizacji i fryzur zachęca z 10.000 kobiet do wyboru pakietu licznych fotografii..
Bo
Tu i Teraz:
- nie liczy się to mówią inni, tylko, co Ty myślisz o ….
5 istotnych metod, które zbudują dobrą markę – tekst specjalistyczny - zapowiadający temat poradnikowy.
- Bądź sobą.
- Prezentuj tylko innowacyjne stylizacje.
- Wybierz dla siebie ulubione kreacje.
- Nie słuchaj tego, co mówią inni.
- Oryginał, twórca i stylista, to osobowość zmieniająca życie w danym mieście.