Moduj jak turystka – wierz w siebie przy kolorystyce.

Utworzono: 13-02-2023

Moda na ciepłe kraje!

Zima – mróz – śnieg? Jak przezwyciężać chodne dni i noce? Na takie ślady klimatyczne odpowiada kolorowa moda. Oto palmy, plaże, pomarańcze - wkraczają do świata kreacji, ponieważ wyznaczają kierunek Glamour z pierwszych stron gazet. Nowy motyw dotyczy barw, intensywności żaru, dlatego w dobrym codziennym Looku – Tu i Teraz – liczy się upalne wspomnienie Lata.

Na IG!

Większość amerykańskich stylistek oferuje już typowo Wiosenne kolekcje, które przymykają oczy na ziemne powierzchnie. W pokazach zdjęć ukazują dziwne połączenia: różu i czerwoności, żółci i fioletu, zieleni i pomarańczki. Dla fanów mody – ten krzyk egzystencjonalny – to nowość. Dla osób kreatywnych – coś naturalnego.

Im więcej innowacji, tym lepiej?

Nuda – to stały grafik, wielkie zamieszanie w przedsięwzięciach – to rozrywka. Jednak w bogatej filmotece – świat mody – to dyktowanie norm, trendów – z kaprysem, wybuchowością, szokiem i powerem.

Dla takiego podejścia łamie się schematy klasycznej przewidywalności, ponieważ fashion kocha zmiany i zachwyca kobiety.

W dobie wszystkiego!

XXI wiek – to mnogość sklepów i ubrań nawet wtedy, gdy wyzwanie skierowane przez projektantów spotyka się z szacunkiem i uznaniem, a nowe życie kwiatów, roślin, wakacji i urlopów rozkwita przy zmianie pory roku – bo ochota na podmianę garderoby dominuje w sieci.

Plusy za odwagę:

  • to wyjście przed szereg,
  • dbałość o szczegóły, inwencja własna,
  • śledzenie zagranicznych czasopism,
  • oglądanie filmów,
  • czytanie książek,
  • scrollowanie IG, FB.
  • Wiem, że inność wymusza satysfakcję, gdyż ukazuje potencjał kobiety, marki i poziomu wiedzy w danym temacie. Czas reakcji  społecznej – to m.in. 1 rok, 2 lata – na zbudowanie wizerunku wartego wielkiej kreacji.
  • Dlatego
  • wyobraźnia dyktuje warunki – przybliża malowniczą plażę, zaplanowany lot samolotem, wysokie  palmy, smaczne  kokosy i błogie bieganie po gorącym piasku. Kubek z kawą - postawiony na stoliku, to zatem element marketingu przepojonego wyluzowaniem, beztroskim życiem i nostalgią za...
  • marzenia stanowią, wówczas początek wkraczania do innej rzeczywistości.
  • Kiedy? Gdzie?
  • Tu i Teraz.
Moduj jak turystka – wierz w siebie przy kolorystyce.
Moduj jak turystka – wierz w siebie przy kolorystyce.
Moduj jak turystka – wierz w siebie przy kolorystyce.
Moduj jak turystka – wierz w siebie przy kolorystyce.
Moduj jak turystka – wierz w siebie przy kolorystyce.
Moduj jak turystka – wierz w siebie przy kolorystyce.

Przejdź do góry strony