Naj – w reklamie. Naj – w lęborskiej Puszczy.
W Parku!
Szlachetność – to 1 imię róży. Naj – w świecie reklamy, to określenie najlepszych produktów. I chociaż najnowsze trendy marketingowe pokazują, że moda na to „naj” – już przemija, to, jednak w zielonym zakątku naszego Lęborka, wpasowuje się do bukietu pachnących kwiatów.
***
Zamykam oczy. Zastygam. Nie – marzę. Wyobrażam sobie, że woda i perfum, to coś zmysłowego, co dotyka całego ciała. I przyroda stwarza do tego odpowiednie warunki. Róże dotykają długich włosów, obrazują inny wymiar ubrań, a także wnikają w siłę kobiecego charakteru. Z jednej strony ich delikatność stale zachwyca, z drugiej strony ich kolce masują dłonie. Tylko prawda o pielęgnacji i ogrodnictwie pozostaje stale taka sama.
Bo….
Im więcej wysiłku wkładasz w zabiegi, tym piękniej się prezentujesz – paralelizm.
W ogrodzie!
Ogród , to tajemnica. I chyba sporo zależy w nim od ogrodnika. Podobne racje obowiązują w modzie. Moda – pomysł na nią – to tajemnica. A praca projektanta – to nitka powiązań z kreatywnością.
W dobie Internetu, fb, Insta – inspirują Cię magiczne zdjęcia. W ich stylu modelujesz prywatny portret.
Creative – to siła!
Modelka – przypomina różę - gdy zatrzymuje się przy lustrze i maluje.
Modelka – przypomina różę – gdy wykonuje zdjęcia.
Modelka – przypomina różę – gdy…..patrzy na nią i się inspiruje.
Wejdź do Parku.
Oceń - różę.