Poznaj poziom publikacji modowych! Liczy się fachowość!
W sieci!
Większość publikacji blogowo – fb – Insta prezentuje umiejętności copywriterskie. Przyciąga Cię przede wszystkim magia literek i świeżość spojrzenia na zagadnienia dotyczące mody, bądź nauk pokrewnych, które potwierdzają zdobyte wykształcenie. Od strony fachowej liczy się konstrukcja zdań, zasób wiedzy oraz umiejętność płynnej sztuki podbijania serc czytelników. Nauka potwierdza, że samo opakowanie, to zdecydowanie zbyt mało, bo i zawartość intelektualna przenosi odbiorcę do strefy fashion. Specjalistki z tego zakresu wiedzą, że kreacja, makijaż i wizualność, to 1 strona monety, a mądrość – to poszukiwane piękno ludzkiego umysłu.
Sztuka tworzenia treści!
Moda – na cudowne treści, to klucz do popisu intelektualnego, a także podróż do kobiecej pomysłowości. W ocenie publikacji dość szybko wyłapuję liczne innowacje, a także kopie. Pierwszeństwo na podium zajmuje zawsze oryginał i tego nauczyłam się w pracy z licznymi Agencjami, dlatego, szanując wizje czytelnika, publikuję cenne wpisy, prowadzę go za rękę i nakreślam pedagogiczne schematy myślowe. Zachwycam się też specjalistycznymi artykułami przygotowanymi samodzielnie przez młode i zdolne copy, piękne kobiety podbijające różne blogi .
W wirtualności!
Płynność treści, brak dziecinności, powaga, kreatywność – to skuteczne sposoby na zasięgi blogowe. Wszystkie profesjonalistki wnoszą więc pewną – MAGIĘ – ale podpierają ją fachowością copywriterską. Wystarczy, bowiem 20 sekund, aby ocenić intelekt. Ukryte piękno mieszka w słowach, jako tzw. otoczce do wizerunku. Dość często spotykam więc osoby, o przeciętnej urodzie, ale za to o wyjątkowej osobowości i to one podbijają rynek internetowy. Co zewnętrzne przemija, co wewnętrzne zawsze wzrusza i pobudza do modnej aktywności. Na studiach w Gdańsku omawiamy więc liczne przypadki publikacji, w tym na ćwiczeniach, także te z zakresu fashion. Po takim treningu nabieram zawsze sprawnej umiejętności logicznego myślenia o trendach dotyczących mody.
Budowa siebie!
W modzie istnieje takie pojęcie:
- jak dobra marka.
Czy mieści się ona w copywritingu?
- Marka zawiera dobór: odpowiednich słów i wnikliwej wiedzy.
Marka – to ….
Marka – to wyznaczony styl.
Marka – to osobowość.
A copywriting specjalistyczny – to narzędzie sieciowe każdego profesjonalisty.