Projektantka: twórca, pomysłodawca, krawcowa, Fashionistka, kreatorka mody?
Moda na stoicyzm!
Lekko przewiewnie w czerwonym – materiale – uszytym na potrzeby temperaturowe tegorocznej zimy – wtulam się w ponczo. Czas sprzyja, bowiem ochronie ciała, z ożywczymi kolorami – wartymi przebicia się przez widok za tarasem. Dlatego w wielkim szyku, elegancji – zatrzymuję Look – przy lustrze marzeń, z wizją kreacji nowego stylu. Tylko przy ubraniach na cebulkę – kilku warstwach odzieży – obecna pora roku – pokazuje na przykładach, że moda dorównuje sile danego projektu.
Fashion z wybiegów!
Zakończenie pokazu odzieży polega na lekkim szoku – przygotowanym w formie zaskoczenia dla zgromadzonej publiczności, dlatego podczas chwil spędzanych w pracy – warto zastosować kilka ujęć z nietypowymi rozwiązaniami. Czerwień – oznacza – codzienne Walentynki – z iskrami, piorunami, wybuchami i wulkanami. Tak też prezentuje się stylizacja, która ukazuje kolorowy materiał, zakrycie ramion, powiew trendów z dalekich krajów oraz szokujący wyraz ogólnego Glamour.
Tu i Teraz!
*
Moda to tylko etap przejściowy
Od stóp do zawrotu głowy
*
Moda to inspiracja z rodziny art.
Gdy badasz cały fascynujący świat
*
Moda na kreatywność!
O ile zasiadam do maszyny do szycia – wybieram 1 h w ciągu weekendu, bo gdy przerabiam ubrania, tworzę coś unikalnego, zamieniam się w projektantkę i pokazuję nowy motyw ozdobny. Od kilku miesięcy obserwuję też działania innych osób, które pracują w takim zawodzie: oglądam ich ubrania, projekty, materiały, wzory, fasony, stylizacje, sprzedaż usług w sieci, reklamy, promocje, pracowanie krawieckie, podsłuchuję – sposoby wypowiedzi ustnych, ruchy ciała, oglądam tła, a także zachęty do zakupu towaru. Taka inspiracja wymusza liczne przymiarki – do poszukania innej siebie, odkrywania stylu, a także badania stopnia ludzkiego talentu – z potencjałem dla marki.
Jako zjawisko socjologiczne - liczą się dla mnie:
- wielkość miasta, ilość mieszkańców, zasięg na IG, sposób tworzenia treści modowych, wyjątkowość projektów, docieranie do użytkowników sieci, gotowe kreacje.
Te wszystkie składniki fashion – inaczej wyglądają w Warszawie, a inaczej w Lęborku. Jednak talent – to coś wyróżniającego projektanta w sieci. Dlatego przy rynku internetowym – zakres i zasięg – obiegu informacji – to podstawy udanej sprzedaży.