Sekret świątecznych słów, które krążą w sieci?
W modzie!
Listopad, to dobry czas na wyszukane dekoracje. W prezentacji marki osobistej stanowi przymiarkę do promocji, z choinkami i owocami w tle. Dlatego nastrój wpływa na jakość wszystkich słów. W copywritingu modowym podkreśla wartość szczęścia wypływającego z filiżanki, kawy, wizytówek, mandarynek i bombek. Tylko 1 dłoń nadal pokazuje kierunek wszystkich działań: pisarsko – poetyckich, z domieszką uniwersalnych pojęć.
W niedzielę…
- leniwy weekend wróży nowe wartości, które bardzo szybko przelewam z wolnych myśli do elektroniki. To – słowa – pokazują przyjazne ścieżki dostępu do informacji, kreacji, pomysłów i operatywności. A wizytówka stanowi wówczas sygnał o uniwersalności pojęć.
*
Gdy przy sekretarzyku pojawia się wena
To jeszcze sporo znaczeń posiada ocena
*
Zamyka się pióro na granatowy atrament
Otwiera się kartka na złoty ornament
*
A dusza co w sensowności wiruje
Pokazuje nowe zdjęcia i wszystko podpisuje