Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”

Utworzono: 25-03-2020

Moda na filiżankę kawy!

Pogodny poranek i łyk gorącej kawy, to najlepszy sposób na przywitanie promiennego dnia. Bo Słońce, bo chmury, bo niesamowity widok z okna na Park, to strefa idealna do relaksacji. Moda wymusza więc nowatorskie schematy, które podbijają Insta. Większość kobiet wnika, bowiem  w  ogrom mocy  kultury - sumienną pracą oraz innowacją blogowo – fb. Co to oznacza w naszej społeczności? Prawdziwy rytuał. Miłość do promocji i powolnego  celebrowania picia kawy, bądź herbaty.

Moda na styl!

Oryginału nie da się idealnie naśladować, gdyż kreatywność i wystrzałowość takiej osoby – zmuszają do lekkiego zatrzymania się  z boku. Wybierasz więc tylko pewne elementy, wzorce, a potem dopasowujesz  wszystko do siebie. Co się dzieje w mózgu osoby  twórczej? (….)  Prawdziwa burza różnych  pomysłów i nowych impulsów, to zbyt proste określenie. Artysta – wymusza zawsze „kropkę” nad słynnym „i”. I od tego dnia  spora ilość kreacji wygląda już inaczej.

Moda na wyrażanie poglądów!

Mądrość – to domena ideałów. Słowa przyciągają więc do innowacyjnego sposobu myślenia, zmuszają do ruchu na klawiaturze. Bystrość, wdzięk i coś jeszcze -  kreują silną jednostkę. Sposób przekazywania informacji, prezentacja kanału komunikacji i przyjazna barwa głosu – to  „gwaranty” dostępu do piękna.  Twórca porywa tłumy, zachęca do wstąpienia w określone miejsca, a na końcu drogi proponuje cichą – relaksację. Gdy tak zastygasz, to już wiesz, że cały świat patrzy na Ciebie…bo….

Moda na stylizację!

To długa wędrówka po różnych trendach. To przygoda życia. To skok z wierzchołka góry. Dlatego dość często bawię  się ubraniami, oglądam zdjęcia z pokazów, patrzę na reakcje  projektantów i włączam programy w TV. Na deser sprawdzam informacje w tematycznych książkach, które od 3 lat zalewają rynek księgarski. Teraz młode i zdolne kobiety wyrażają opinie o prywatnych podbojach odzieżowych, eksperymentach i próbach zaistnienia w świecie fashion. Obieg wartościowych zdjęć i treści – powoduje, że moda – pojawia się na wyciągnięcie ręki.

- Sprawdź, dlaczego oryginał odnajduje się w każdej sytuacji, dąży do celu, podbija rynek i stanowi motywację do osobistej pracy.

Moda na dobre słowa!

Kultura wymaga promocji: dobrych słów. „Cześć, dzień dobry, miłego dnia”, bo…..początek prowadzi także do różnych wyznaczonych  przerw. Podczas 10 minut – ponownie zastygam przy filiżance gorącej kawy….marzę, czytam, zajmuję miejsce przy stole…..a wartość takiej przygody podnosi zawsze wybór odpowiedniego ubrania.

Biała stylizacja dnia.....

Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”
Sylwia Skroś: „ Moda wnika w fantazję, gdy dotyka klasyki”

Przejdź do góry strony