„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.

Utworzono: 03-04-2020

Moda na pracę społeczną!

W dążeniu do konkretnego celu sprzyja w Lęborku -  praca społeczna. Jej wymiar  - to cenna prezentacja licznych talentów, sieci kontaktów, a także efektów wartych wystąpień publicznych. Spełnienie. Satysfakcja. Morze kreacji na różnych płaszczyznach.  3 tory  do długiej podróży marzeń.

***

Praca społeczna na podłożu artystycznym   - dodaje lekkiej  zmysłowości, podnosi wartość estetyczną miasta, zachęca do udziałów w konkursach.

***

Praca społeczna na podłożu kreowania  imprez masowych  - skupia określone grupy społeczne, posiada funkcję wykładowczą oraz  muzyczną.

Praca społeczna w odczuciu plastycznym  - pokazuje ciekawy obraz Lęborka. Zachęca dzieci i młodzież do kształtnej aktywności plastycznej.

Moda na nowe inicjatywy!

Ten kierunek cennego rozwoju osobistego wprawia w zachwyt głównie w momencie burzy mózgów. Bardzo często w trakcie spotkań z Vipami – zachęcamy ich do rozpoczęcia kolejnych wydarzeń kulturalnych. Uczymy się na licznych przykładach, zdobywamy nowe doświadczenia, gdyż wierzymy, że wspólne dobro, dla mieszkańców naszego miasta – przynosi koszyk owoców. Od artystów, muzyków, prezentacji Zespołów, po umiejętności pisarskie i marketingowe wnosi się  w miejskiej e – przestrzeni nowa marka naszego Lęborka. Silny fundament stanowi więc każde Stowarzyszenie.

Moda na ciekawy pomysł!

20 –lat doświadczeń scenicznych ukazuje moc – pomysłu. Bez tego elementu strategicznego – nie istnieje ciąg dalszy wszystkich wydarzeń. Iskra. Inicjatywa. Marzenie. 3 sposoby uwzględniają zmianę planów.

Co daje praca społeczna?

W XXI wieku, w etapie wzrostu technologicznego, moda na prace społeczne kieruje wszystkich na ścieżki cennego Wolontariatu. Wartości religijne, służba na rzecz określonych środowisk, niesienie pomocy – to dążenie idealne do wzrostu intelektualnego.

W dobie koronawirusa opieka nad potrzebującymi: rozmowy telefoniczne, zakupy i kontakty Internetowe -  potwierdzają siłę człowieczeństwa.

Dlatego

Tu i Teraz….

odczucia społeczne budują obraz prawdziwego miasta. 

„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.
„To moda na dobre wartości”. Miasto sprzyja pracy społecznej.

Przejdź do góry strony