Zjawiskowa klasyka: geny warte milionów?

Utworzono: 13-09-2021

Moda na markę!

Czy kilka lat pracy przy blogu modowym to już ukształtowana marka? Chyba – tak.  Nowe technologie powodują, że nadążam za bezpośrednim kontaktem wizerunkowym oraz pracuję na rzecz wszystkich anonimowych czytelników. I kiedy zmęczenie oraz inne obowiązki podpowiadają, że - Tu i Teraz – czas na relaks, to tradycyjnie zasiadam do pisania tekstów. Fashion, jako klasyka nadaje się do prezentacji sylwetki, rozpowszechnia informacji o trybie funkcjonowania oraz warunkach bytowych, podbudowanych specjalnymi sesjami. Dlatego zakładam materiałowe spodnie, elegancką bluzkę – i pozuję do zdjęć.

Moda na klasykę!

Zabawa w stylizacje – to dla Fashionistki codzienność. Jednak przychodzi też i  taki moment, gdy zupełnie na poważnie zakładam coś unormowanego - wyodrębnionego przez lata projektów odzieżowych. Marka – to coś więcej – niż tylko kreacja,  to osobowość roku, wpatrzona w nowe technologie. A ponieważ pomysły przychodzą do mnie, jako wielki dar, to korzystam z tej opcji dość odważnie. Kreowanie przedsięwzięć, konkursów, wydarzeń – stanowi zatem o potencjale i wrodzonym talencie. Dlatego zatrzymuje się – Tu i Teraz.

*

Moda na osobowość skały

Moda na potencjał doskonały

*

Materiał położony przy maszynie

Tak życie twórczo płynie

*

W dobrym stylu!

W zależności od materiału zasiadam albo do laptopa albo do maszyny od szycia ubrań. Zabawa w tworzenie własnego „ja” – pozbawia mnie wszelkich ograniczeń, gdyż - przy szybkiej wirtualności - pracuję od 25 lat, z przejściami od zawistnych komentarzy, po hejty. Jednak na tym etapie – posiadam własny płaszcz ochronny, który powoduje, że w myślach dokładam zdania o małostkowości niektórych zachowań. Wielka wiedza, skuteczność wpisów i nowatorskie spojrzenie – zasługują na 10 minut publikacji i pokazanie osobowości dnia. Bo siła – to energia, wyzwalana w słowach oraz marce. Bo entuzjazm – to ta dziecięca ciekawość, podkręcana poznawaniem otaczającego  mnie świata.

A czas – powoduje wówczas napływ nowego doświadczenia, oceny ludzi i kreowania siebie na miarę XXI wieku.

Bo…

Styl – to wrodzona zawartość marki, to geny.

Zjawiskowa klasyka: geny warte milionów?
Zjawiskowa klasyka: geny warte milionów?
Zjawiskowa klasyka: geny warte milionów?
Zjawiskowa klasyka: geny warte milionów?
Zjawiskowa klasyka: geny warte milionów?

Przejdź do góry strony