1 na 5 – fashionistka roku 2024? Teraz w sieci.
Moda na 1,2,3,4,5.
W 1 – ujęciu pojęcie mody wiąże ludzi – przy wspólnych ubraniach. Ale tylko ekstrawertycy osiągają sukcesy.
Co zatem wpływa na kształt fashion i lęborską popularność:
- intelekt i treści,
- kreacje i dobór stylizacji,
- uroda,
- potencjał danej osoby.
W 2 – ujęciu pojęcie mody wiąże się – z dopasowaniem do rynku sprzedażowego. Ale tylko unikalne widzenie Look –u przyciąga tłumy.
Co zatem wpływa na wzornictwo?
- własne projekty,
- szycie na maszynie,
- dzierganie,
- biżuteria.
W 3 – ujęciu pojęcie mody wiąże się z tym, co ubierasz. Ale tylko sposób gestykulacji i doboru słów buduje markę.
Co zatem wpływa na górowanie w sieci?
- popularność,
- rozpoznawalność,
- kreatywność,
- wychodzenie do grupy społecznej.
W 4 – ujęciu pojęcie mody wiąże się – z elastycznością wiedzy i praktyki. Ale tylko twórcy i kreatorzy Glamour kształtują opinie i stanowią źródła inspiracji.
Co zatem określa fashionistkę?
- całokształt pracy twórczej,
- wykształcenie,
- pasje,
- bezpośredniość,
- zaskoczenie,
- wiara w siebie.
W 5 – ujęciu moda wiąże się – z naturalnym wyciszeniem. Ale tylko profesjonalista dodaje nadziei w dobry cel.
Co zatem określa doświadczenie?
- brak reakcji na sugestywne treści i hejty,
- subtelność wrażliwej duszy,
- wrodzona łagodność,
- cisza, mowa, refleksje,
- zapalone świece zapachowe,
- ikona stylu,
- lekkość wypowiedzi,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- delektowanie się każdym wizualnym deserem,
- czytanie artykułów branżowych,
- przebywanie w gronie Vip –ów,
- podążanie za własnym podszeptem i oryginalnym talentem,
- prezentacja nowych możliwości,
- wrodzona odwaga,
- wychodzenie przed szereg,
- ponownie cisza i gorąca kawa.
Dlatego z wizją takiego życia – obserwuję codziennie zmiany w przyrodzie, popijam czarną stronę mocy, włączam światełka i zastygam tak przy tym, co zapisane.
Kiedy? Gdzie?
Tu i Teraz!