Aranżacja wnętrza: z lustrem wartym 100000000.
Moda na sukienki!
Lekkość kreacji - to wiosenna podstawa, ale nutkę elegancji zawdzięczasz głównie sukience. Od wybranego materiału – do świata pokazu mody – wiedzie Cię ścieżka pełna kobiecej odwagi, stanowczości i lustrzanego odbicia o poranku.
Moda na spojrzenie:
- w głąb siebie,
- w kolory odbite w lustrze,
- w kształtną figurę,
- w kosmetyki wykorzystane przy makijażu,
- w wizję płci pięknej zatrzymaną w nowoczesności.
Moda na współczesność!
Obraz kobiety z innej epoki, a obecnej biznes women – to 2 odmienne światy. Kobieta zna własną wartość, wyznacza cele, kontaktuje się z 1000 osób, wywiera wpływ na grupie społecznej, pokazuje pozytywne przykłady, inspiruje koleżanki, zachwyca talentem, wnosi do towarzystwa energię. Dlatego pogląd o podziale na mężczyzn i resztę świata – wygląda teraz odmiennie.
Kobiety – jako merketingowcy – wykazują się wielką operatywnością, przewidują skutki i rezultaty.
Kobiety – jako pomysłodawczynie projektów – tworzą wielostronne kontakty.
Kobiety – jako ta ładniejsza strona świata – zachwycają urodą, kreacjami, wdziękiem i tym czymś bez czego….
Kobiety – jako strategiczki – podejmą kreatywniejsze i odważniejsze decyzje.
Kobiety – jako fashionistki – zawsze zachwycają wnętrzem.
Kobiety – rozpoczynają dzień – od lustrzanej przymiarki, ponieważ znają wartośc prezentacji sylwetki ciała oraz wizualizacji.
W nowoczesnych domach – lustro – to część aranżacji, w której dekoratorzy projektują takie wykończenia w ścianach i drzwiach do szafy.
Bo…
Im większe lustro – jaśniejsze oświetlenie, tym pomysł na siebie – wygląda inaczej.
Okazuje się, że wygładzony Look – to podstawa.
Wizja piękna – przyciąga, wtedy jeszcze więcej.
Kiedy? Gdzie?
Tu i Teraz.