Budowa marki. Co to takiego?
Cykl wpisów: "Wielka Gwiazda Rocka".
Gdy przeglądam wpisy gdańskich wykładowców, to pobieram nowy pakiet informacji:
- od konkretów związanych z wiedzą, po obserwacje najbliższego otoczenia oraz tego wszystkiego , co dzieje się w przestrzeni internetowo – personalnej. Dlatego podczas wykładów najciekawsze okazują się życiowe opowieści o tym wszystkim, co ich wzrusza, szokuje, bądź przyciąga do jeszcze większej nauki. W taki sposób powstaje marka osobista.
Określam to następująco:
- Ten facet – ma styl.
- Ta kobieta ma klasę.
Kształt wizerunku wiąże się więc z:
- wyglądem, prezencją, barwa głosu, gestykulacją oraz sposobem przekazywania wiedzy.
Grupa studentów obserwuje i ocenia jakość wszystkich doznań.
Marka powstaje jednak przez kilka lat…
- polega na systematycznej pracy nad sobą,
- zaangażowaniu w życie całej społeczności,
- pracę i jej prezentację, często publiczną pod słowami zachwytu, bądź krytyki.
Silna osobowość dąży jednak to wyznaczonego celu, gdyż wie, że droga prowadzi do – sukcesu.
Blog modowy – przechodzi różne etapy.
Startuję z nim w obliczu licznych komentarzy i rozmów głównie z kobietami, bądź bardziej życzliwymi mężczyznami. Obecnie to ukształtowany twór, o silnym fundamencie internetowym, który nie wymaga ocen.
Najważniejsza definicja marki obejmuje pojęcia:
- przetrwać na początku realizacji pomysłu,
- tworzyć treści z pasją i zaangażowaniem,
- nie oglądać się za siebie,
- spoglądać na wszystko z lotu ptaka,
- wiedzieć swoje: „JESTEŚ Wielką Marką i Osobą”
- dokonałaś rzeczy, która przynosi konkretny efekt.