Budowa marki. Co to takiego?

Utworzono: 12-05-2020
Budowa marki. Co to takiego?

Cykl wpisów: "Wielka Gwiazda Rocka".

Gdy przeglądam wpisy gdańskich wykładowców, to pobieram nowy pakiet informacji:

- od konkretów związanych z wiedzą, po obserwacje najbliższego otoczenia oraz tego wszystkiego , co dzieje się w przestrzeni internetowo – personalnej. Dlatego podczas wykładów najciekawsze okazują się życiowe opowieści o tym wszystkim, co ich wzrusza, szokuje, bądź przyciąga do jeszcze większej nauki. W taki sposób powstaje marka osobista.

Określam to następująco:

- Ten facet – ma styl.

- Ta kobieta ma klasę.

Kształt wizerunku wiąże się więc z:

- wyglądem, prezencją, barwa głosu, gestykulacją oraz sposobem przekazywania wiedzy.

Grupa studentów obserwuje i ocenia jakość wszystkich doznań.

Marka powstaje jednak przez kilka lat…

- polega na systematycznej pracy nad sobą,

- zaangażowaniu w życie całej społeczności,

- pracę i jej prezentację, często publiczną pod słowami zachwytu, bądź krytyki.

Silna osobowość dąży jednak to wyznaczonego celu, gdyż wie, że droga prowadzi do – sukcesu.

Blog modowy – przechodzi różne etapy.

Startuję z nim w obliczu licznych komentarzy i rozmów  głównie z kobietami, bądź bardziej życzliwymi mężczyznami. Obecnie to ukształtowany twór, o silnym fundamencie internetowym, który nie wymaga ocen.

Najważniejsza definicja marki obejmuje pojęcia:

- przetrwać na początku realizacji pomysłu,

- tworzyć treści z pasją i zaangażowaniem,

- nie oglądać się za siebie,

- spoglądać na wszystko z lotu ptaka,

- wiedzieć swoje: „JESTEŚ Wielką  Marką i Osobą”

 - dokonałaś rzeczy, która przynosi konkretny efekt.

Przejdź do góry strony