Chcesz poznać siłę copywritingu bez obcych wzorców?
Moda na fashionistyczne treści!
Co wnoszą słowa - z zakresu rozbudowanego copywritingu - przy subtelnym ujęciu mody? W pierwszym odczuciu liczy się oryginalność, styl (jak stylizacja), pomysł, rozwiniecie tematu i własny projekt. Dlatego dość często badam publikacje innych blogerek i oceniam charakter ich promocji. Okazuje się, że wykonanie zdjęć przychodzi z lekkością wpisu, ale treści posiadają kilka cech: albo nudzą, albo angażują, albo zachęcają do czytania, albo odpychają. Na czy zatem polega fenomen poprawnej konstrukcji artykułu? Czy własna marka – to przełożenie tego, co mieści się w głowie i tego, co przechodzi do elektroniki? Czy zdarzą się próby podkradania – Tu i Teraz – na innych WWW?
Praca na siebie!
Każda kobieta – to inna osobowości. Dlatego uważam, że podbieranie pomysłów na treści, słów i zazdrosne podejście do pracy blogera – świadczy o bardzo niskich lotach. Potężna marka – prezentuje, bowiem własne możliwości intelektualne i angażuje się w nowatorskie publikacje. Twórczość, jako sztuka – to układ treści z wizualizacją modelki, która przyciąga ludzi własnymi: wyobrażeniami mody, projektami i konstrukcjami wpisów.
Praca medialna, a projektowa?
Modeling i wizualizacja to tylko 50% sukcesu. Projekt i innowacja, to 50% dopełnienia marki. W ujęciu śladów w sieci liczy się zawsze operatywność i pomysł na siebie. Dlatego oglądając pozycję blogerek badam ich zakres działań, unikalność i fotogeniczność.
*
Moda to mózg
Moda to ster
*
Projekt to marka
Projekt to człowiek
*
Praca Fashionistki opiera się na pomysłowości, a dopiero pod koniec zadań na przygotowaniu zdjęć i treści. Tylko – Tu i Teraz – po całym nowym roku modnego zaangażowania, okazuje się, że siła kobiecej energii – to potęga.
Zobacz markę!
Czytaj wpisy blogowe!
Bądź – Tu i Teraz!