Chcesz poznać siłę copywritingu bez obcych wzorców?

Utworzono: 24-06-2021
Chcesz poznać siłę copywritingu bez obcych wzorców?

Moda na fashionistyczne treści!

Co wnoszą  słowa  - z zakresu  rozbudowanego copywritingu  - przy  subtelnym  ujęciu mody? W pierwszym odczuciu liczy się oryginalność, styl (jak stylizacja), pomysł, rozwiniecie tematu i własny projekt. Dlatego dość często badam publikacje innych blogerek i oceniam charakter  ich promocji. Okazuje się, że wykonanie zdjęć przychodzi z lekkością wpisu, ale treści posiadają kilka cech: albo nudzą, albo angażują, albo zachęcają do czytania, albo odpychają. Na czy zatem polega fenomen poprawnej konstrukcji artykułu? Czy własna marka – to przełożenie tego, co  mieści się w głowie i tego, co przechodzi do elektroniki? Czy zdarzą się próby podkradania – Tu i Teraz – na innych WWW?

Praca na siebie!

Każda kobieta – to inna osobowości.  Dlatego uważam, że podbieranie pomysłów na treści, słów i zazdrosne podejście do pracy blogera – świadczy o bardzo  niskich lotach. Potężna marka – prezentuje, bowiem własne możliwości intelektualne i angażuje się w nowatorskie publikacje. Twórczość, jako sztuka – to układ treści z wizualizacją modelki, która przyciąga ludzi własnymi: wyobrażeniami mody, projektami i konstrukcjami wpisów.

Praca medialna, a projektowa?

Modeling i wizualizacja to tylko 50% sukcesu. Projekt i innowacja, to 50% dopełnienia marki. W ujęciu śladów w sieci liczy się zawsze operatywność i pomysł na siebie. Dlatego oglądając pozycję blogerek badam ich zakres działań, unikalność i fotogeniczność.

*

Moda to mózg

Moda to ster

*

Projekt to marka

Projekt to człowiek

*

Praca Fashionistki opiera się na pomysłowości, a dopiero pod koniec zadań na przygotowaniu zdjęć i treści. Tylko – Tu i Teraz – po całym nowym roku modnego zaangażowania, okazuje się, że siła kobiecej energii – to potęga.

Zobacz markę!

Czytaj wpisy blogowe!

Bądź – Tu i Teraz!

Przejdź do góry strony