Czy liczy się siła lęborskiej reklamy?

Utworzono: 23-09-2020

W modzie!

Uroda to 1. Wspomagacze piękna to 2. Dlatego dość często sugeruję się informacjami pobieranymi z sieci i promocji. O sporej ilości kosmetyków dowiaduję się z miejsc publicznych oraz profili na Ista, gdy to kobiety dokonują publicznego pokazu zawartości kremów, balsamów i szamponów. Cudowność zapachów, konsystencji, opakowań i reklam wnika do świata wirtualnego z 1000 siłą. A przeciętna kobieta – ma 20 minut na strategiczne dylematy. Czy reklama osiąga efekt? Najlepsza oferta, to ta od innej osoby, która testuje jakość wszystkich  kosmetyków, podpowiedzi sprzedawców, śledzi programy w TV i na filmach z fb.

W marce!

Do wyboru drobiazgów dochodzi także osobisty wizerunek i kolor skóry, które tworzą podstawę do wypróbowania towaru. Osobiście,  jako uczuleniowiec, wybieram naturę.  Bez zapachów i dodatków. Bawię się ofertami. Zmieniam firmy i kształty opakowań. Polecam dobre kombinacje stylistyczne, a pozuję przy wielkim pokazie zdjęć, z siłą wodospadu.

- zastyga świat…impulsy docierają do wolnej przestrzeni….wszystko pachnie jesiennymi klimatami i umilaczami ….a kolory falują od nieba po ściany budynków….a wolność to styl życia bez….z….tylko wtedy…. gdy…odkrywasz ją  - Tu i Teraz….

W poezji dnia!

*

Maluję ten unikalny dzień

Łamię paznokcie

*

Marszczę brwi

Dotykam koloru ust

*

Ktoś gdzieś w odbiciu lustra

Zastyga w doznaniach

*

A moja mała Ojczyzna – to moda, która oferuje cały wachlarz dobra od porannego wstania.

A moja mała imitacja – to moda, która dociera do wieczornego zastygania.

Czy liczy się siła lęborskiej reklamy?
Czy liczy się siła lęborskiej reklamy?
Czy liczy się siła lęborskiej reklamy?
Czy liczy się siła lęborskiej reklamy?

Przejdź do góry strony