Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?

Utworzono: 22-01-2018

Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?

W sieci!

Moda na teksty i zdjęcia zdominowała rynek sieciowy. I właśnie, dlatego  rozszyfrowanie zainteresowań copywritera staje się bardzo proste. Od pierwszych publikacji, aż do tych wieczornych – jego pasje, życie, zamiłowania oznaczają – Oto jestem!

I…..

Przyjmij mnie taką jaką jestem!

Prowadząc gazetę współpracuję z różnymi instytucjami i osobami prywatnymi. Kontakty bezpośrednie wprowadzają zatem do mojego umysłu nowatorskie myślenie o wszystkich  zbiorowościach  ludzkich. Komunikatywność, wspólne spędzanie czasu wolnego, spotkania towarzyskie, rozmowy, maile, smsy, posty na fb, stwarzają bazę dzięki, której wnikam w zainteresowania młodych ludzi i wizje kierowania różnymi społecznościami.

Jak odnajduję się w takiej roli?

Do wielu zagadnień podchodzę zupełnie spokojnie. Wyrażając prywatne wizje i pomysły ukazuję, to co w każdym człowieku zasługuje na uznanie, szacunek i promocję w sieci. Moda na rozmowy i spędzanie czasu wolnego wnosi, bowiem taką namiastkę twórczości, której nie odczytasz z maila, a która wychodzi na jaw dopiero w trakcie wycieczek, dyskusji i wymiany poglądów. Liczy się zatem: dobry żart, humor, pozytywne nastawienie, otwartość, kreatywność, zamysł twórczy, szkielet wizualny, odbiór sieciowy, projekt.  

Buduję fundament!

Jak Cię widzę – tak Cię projektuję!

Stwarzam zatem  grupie określonych osób dość  oryginalny wizerunek, który wtapiam w całość treści.

Tworzę….

Buduję….

Ubieram w słowa…..

Moduję….

Projektuję…..

Wyrażam….

Zatrzymuję na zdjęciu…..

Wnikam do serc innych ludzi…..   

Bo  widzę , to oczami wyobraźni….

 

Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?

Przejdź do góry strony