Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
Dlaczego moda wnika w myśli copywritera?
W sieci!
Moda na teksty i zdjęcia zdominowała rynek sieciowy. I właśnie, dlatego rozszyfrowanie zainteresowań copywritera staje się bardzo proste. Od pierwszych publikacji, aż do tych wieczornych – jego pasje, życie, zamiłowania oznaczają – Oto jestem!
I…..
Przyjmij mnie taką jaką jestem!
Prowadząc gazetę współpracuję z różnymi instytucjami i osobami prywatnymi. Kontakty bezpośrednie wprowadzają zatem do mojego umysłu nowatorskie myślenie o wszystkich zbiorowościach ludzkich. Komunikatywność, wspólne spędzanie czasu wolnego, spotkania towarzyskie, rozmowy, maile, smsy, posty na fb, stwarzają bazę dzięki, której wnikam w zainteresowania młodych ludzi i wizje kierowania różnymi społecznościami.
Jak odnajduję się w takiej roli?
Do wielu zagadnień podchodzę zupełnie spokojnie. Wyrażając prywatne wizje i pomysły ukazuję, to co w każdym człowieku zasługuje na uznanie, szacunek i promocję w sieci. Moda na rozmowy i spędzanie czasu wolnego wnosi, bowiem taką namiastkę twórczości, której nie odczytasz z maila, a która wychodzi na jaw dopiero w trakcie wycieczek, dyskusji i wymiany poglądów. Liczy się zatem: dobry żart, humor, pozytywne nastawienie, otwartość, kreatywność, zamysł twórczy, szkielet wizualny, odbiór sieciowy, projekt.
Buduję fundament!
Jak Cię widzę – tak Cię projektuję!
Stwarzam zatem grupie określonych osób dość oryginalny wizerunek, który wtapiam w całość treści.
Tworzę….
Buduję….
Ubieram w słowa…..
Moduję….
Projektuję…..
Wyrażam….
Zatrzymuję na zdjęciu…..
Wnikam do serc innych ludzi…..
Bo widzę , to oczami wyobraźni….