Kobiece - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz marki.

Utworzono: 13-06-2018

W sieci blogów…i autorytetów!

Fascynują  mnie książki Agnieszki Maciąg, która  prowadzi m.in. wspaniały  blog. W jednym z jej artykułów na temat zazdrości ukazuje prawdę o ludzkich charakterach. To fakt, że osobowości wybijające się w tłumie doświadczają takiego uczucia.

Jak zatem należy podjeść do budowania marki i silnego „ja”?

Publikacje psychologiczne podkreślają zawsze siłę  wielkiej mocy wynikającej z  pobierania dobrych bodźców, a także umiejętnego oddalania od siebie – bodźców negatywnych. Kiedy przyjmujesz ten schemat osiągasz zamierzony cel.

Otrzymujesz pozytywne treści, gdy  tego pragniesz. Liczy się więc kobiece nastawianie.

- Za to dziękuję – to jest dobre.

- Tego nie przyjmuję – to jest złe.

Obecny świat dostarcza wciąż nowych przeżyć. Baw się zatem nim, nie niszcz własnej osobowości.

Jeżeli  lubisz coś  robić….to spędzaj czas przy tym zadaniu.

Nigdy nie sugeruj się opiniami innych ludzi ( nie znasz bowiem psychologicznego podłoża ich działania).

Zmierzaj do celu.

Większość  ludzi pragnie być -  przez 1 dzień -  w Twojej skórze.

Bo....

Psychologia podkreśla zawsze wartość systematyczności.

A to najlepszy wstęp do wkroczenia na konkretną  drogę.

***

W dojrzałych kobietach podziwiam:

-siłę woli, zdecydowanie, dystans.

Ich  wieloletnie doświadczenie wzmacnia budowanie- „ja”.

Bo…

Tworzenie modelu piękna – to przygoda na 5 lat.

Tworzenie modelu pięknej duszy – to przygoda na całe życie.

Upiększanie charakteru, podpierające filigranowe

 - milczenie, wyciszenie, publikacje i pasje – to coś znaczenie więcej niż odbicie w lustrze.

Model - to wzór, dlatego  tylko Ty wybieraj  odpowiednią dziedzinę. 

A kiedy pragniesz poczuć smak modlitwy – wstąp do lęborskiego Sanktuarium, spójrz na mury kościoła i zbadaj zasięg  dobrych  - słów.

 

Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.
Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.
Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.
Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.
Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.
Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.
Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.
Kobiece  - „ja”. Nieabstrakcyjny obraz  marki.

Przejdź do góry strony