Maluj życie, jak wykształcony Copywriter! Bierz lekcje od specjalistów!
Maluj życie, jak wykształcony Copywriter! Bierz lekcje od specjalistów!
Robić selfie? Robić, ale tylko w ogrodzie!- tekst specjalistyczny. Gra słów.
Postaw na technologie
Moda to nie tylko ubrania, trendy, ale także technologie komputerowe i podłączony do tego wykształcony zespół osób, które codziennie dbają o poprawność przekazywanej treści, specjalistyczne tytuły, sposoby nietypowej publikacji artykułów, pomysły na nie, a także nowinki komputerowe.
Świat liczy na osoby odważne!
Świat w XXI wieku całkowicie oszalał na punkcie wykonywania grupowego i indywidualnego selfie. Zdjęcia, obrazy, fotografie wdarły się w nasze życie z prędkością pędzącego samolotu. I pewnie, dlatego nikogo nie dziwi już fakt, że turyści zatrzymują się w różnych częściach Polski i samodzielnie wykonują tak powszechne selfie. Będąc na studiach przekonałam się , że szybka informacja o tym , gdzie przebywamy, co robimy w danej chwili, to element zaplanowanej promocji określonej osoby. Właściwie nawet nie konkretnego Człowieka, ale osobowości, kogoś kto wierzy w siebie, w moc swoich słów, w realizowane przedsięwzięcia i inwestuje w to wykorzystując do tego celu narzędzia dostępne w telefonach i laptopach. Silne jednostki to bowiem oryginały, które są wyłapywane w społeczeństwie i promowane do wykonywania zadań specjalnych.
Postaw na reklamę!
Reklama produktów sprzedażowych to dla nas coś oczywistego, ale reklama określonej osoby to już nowość elektroniczna. Ale czy z pewnością tak szokująca, jak się to może wydawać. Otóż, nie! Produktem sprzedażowym możemy nazwać sukienkę, a także żywego Człowieka. Wypada więc zadać znaczące pytanie:
- Jak reklamować produkt przygotowany do określonej sprzedaży?
- Jak reklamować siebie w sieci?
Dziś pomocne do tego celu są media społecznościowe, portale, gazety, kanały telewizyjne i wykształceni specjaliści, którzy pokażą tylko to co chcą pokazać, aby inni to docenili i kupili w sklepach. Do takich celów kształci się więc Copywriterów, którzy poza tworzeniem tekstów na określone tematy umiejętnie wnikają w rynki pełne promocji i produktów. W te widełki łapią się także blogi modowe, autoprezentacje, selfie, galerie, album zdjęciowe, reportaże, teksty opisowe czy pomysłowe artykuły modowe. Świat mediów idzie z wielkim postępem , z którego należy korzystać w ściśle określonych celach. Copywriter czy Agent Reklamowy wyjmie z nas poza jakiś schemat to wszystko co jest niepowtarzalne, unikalne, ukaże piękną stronę każdego medalu, a następnie wypromuje w sieci. Obecnie jednak i Ty możesz to zrobić przy pomocy selfie, laptopa, komórki i stron w Internecie. Wystarczy, że uwierzysz w moc dostępnych do tego celu specjalistycznych narzędzi!
Co moda, to moda! – specjalistyczny Kontrast wzmacniający perswazję!
Sylwia Skroś