Marketing , a rola ukazywania wizerunku

Utworzono: 20-09-2015

 - jako budowanie dobrej marki w Internecie. Tematyka, która pojawia się w nowych mediach dotyczy  głównie osób – udostępniających informacje o  konkretnych firmach i o sobie. Budowanie odpowiedniego  wizerunku określonej placówki czy pojedynczej osoby wiąże się dziś ściśle ze stronami internetowymi. Każdy człowiek zajmujący się tym zagadnieniem zarówno zawodowo czy prywatnie dokonuje więc selekcji określonej informacji. Trzeba się jednak  zawsze zastanowić  nad wizją całokształtu, który zostanie precyzyjnie ukazany, gdyż podstawowym założeniem dla mediów jest określenie na WWW – konkretnej tematyki newsów. Nowość na rynku marketingowym  –  to  blog modowy, który dopiero raczkuje w Internecie, a osób podejmujących się tego zadania stale jest zbyt mało. Rynek odzieżowy to bowiem temat dla specjalistów z określonej branży albo dla ludzi artystycznie uzdolnionych, których zadaniem ma być  stałe inspirowanie do pracy nad sobą. Marketingowe ruchy dla takich blogów zamykają się więc w budowaniu działalności gospodarczej, zakładaniu firm, głównie jedno – dwu - osobowych, gdzie ich  twórca  pracuje  na swój wizerunek , wygłasza wykłady, uczestniczy w spotkaniach kulturalnych, inspiruje do licznych zmian domowych  ubrań. Ale co warto jest podkreślić sporą rolę w takich zadaniach odgrywają także  - Agencje Reklamowe, które specjalizują się promowaniu modowych działań. 

Przejdź do góry strony