Poznaj wielostronność marki!
Poznaj wielostronność marki!
Budowanie wizerunku!
Moja praca Copywriterska przypominająca zadania dla kameleona buduje w rzeczywistość markę osobową. Pewnie, dlatego blog modowy to tylko mała odskocznia od poważnych tekstów zawodowych, urzędowych i edukacyjnych. To miejsce dostarcza bowiem przestrzeni, nutki relaksu i odprężenia od zupełnie poważnych obowiązków. Wymaga jednak sumienności, cykliczności i operatywności, aby w ciągu całego dnia znaleźć 10 minut na sesje zdjęciowe.
Czy warto zadać sobie tyle trudu?
Interesując się nowościami internetowymi zarówno szeroki wachlarz dynamiczności, jak i ukazywania konkretnej osoby to czynnik wchodzący w skład mojego stylu pracy. Badanie charakteru określonego człowieka tylko po serwisie informacyjnym, który on prowadzi jest mylny i nie zawsze pokrywa się z jego zainteresowaniami czy życiem prywatnym. Ludzie pragną zobaczyć coś więcej:
- jak wygląda Copywriter,
- jak się ubiera,
-gdzie przebywa,
-co robi w czasie wolnym od wszelkich zajęć.
Czynnik określający to wszystko kształtuje bowiem jego unikalny poziom dostępności sieciowej.