Poznawanie zasad marketingu narracyjnego

Utworzono: 04-06-2016

Trzeba być oryginałem

Marketing to obecnie  dość modne słowo.  Ukazanie jego w kontekście narracyjnym jest jednak ściśle związane z zawodem Copywritera.  Jak jednak nie utonąć w milionach artykułów, jak ukazać to wszystko co tworzymy? Na to pytanie odpowiada w przystępny sposób Eryk Mistewicz w książce ( „Marketing narracyjny, historie, które sprzedają”). Po jej przeczytaniu nabrałam bowiem  przekonania , że każdy artykuł posiada swoją moc, swoją ścieżkę, swoją opowieść. Ale przebicie się z historią dość oryginalną i  nietypową, na początku wymaga od wszystkich  cierpliwości, że to co jest odmienne, równie mocno  szokuje.

Treści, które budują nowy ład

Wartość sposobów komunikacji i budowania swojego wizerunku – to sztuka. Stworzenie tekstu, który przyciąga tłumy, tekstu, który wzbudza  zainteresowanie, tekstu, który porusza to zadanie dla każdego Copywritera. I chociaż odmienność pewnych treści jest niezrozumiała dla tych wszystkich, którzy się tego nie uczyli to i tak warto jest się z nią przedzierać w sieci. Unikalne materiały po pewnym czasie obronią się same, a Czytelnicy je docenią.

Moje story

Moje story jest,  jak „Love Story”, raz mnie rozśmiesza , innym razem zasmuca. Każda ze stron to bowiem nowoczesne dzieło sztuki, a ono kocha swoich odbiorców. Nie można go dotknąć, posmakować, ale tylko z pewnej odległości obserwować i podziwiać. Eksperci proponują zatem budowanie wizji poszczególnych  WWW na bazie storytellingu, który spotyka się ze sporym zainteresowaniem. Marka wyrabiana w Internecie to zatem marketing narracyjny.

 

Poznawanie zasad marketingu narracyjnego
Poznawanie zasad marketingu narracyjnego
Poznawanie zasad marketingu narracyjnego
Poznawanie zasad marketingu narracyjnego
Poznawanie zasad marketingu narracyjnego
Poznawanie zasad marketingu narracyjnego

Przejdź do góry strony