Strefa copywritingu: wnętrze pałacu i atmosfera mistrzów?
W Grąbkowie!
W małym zaciszu, przy stylowym wnętrzu – prezentacja muzycznych wiązanek wiąże się z copywritingiem. Bo przy płatach białego śniegu, podgrzanej atmosferze, otoczeniu obrazów i bogato nakrytych stołów – trwa uczta – nad ucztami. Zarówno ta duchowa, jak i naukowa - z Uniwersytetem 3 Wieku.
W takim tle zdjęcia i słowa – przyłożone do kominka – to już oaza spokoju, która wpływa na kontemplację, wyciszone rozmowy, degustacje potraw oraz zapisy cyfrowe.
Wiem, że magia w okolicach listopada – przybliża urok świątecznych oczekiwań, a muzyka, opracowania nutowe i dźwiękowe - wpływają na projektowy zwyczaj.
Oto zaproszeni goście, Vipy, uczestniczki zajęć i ich koordynatorzy – zastygają przy rzeźbionych meblach, pałacowych wnętrzach zaprojektowanych na miarę innej epoki.
Urok tego wydarzenia przekłada się na twórczą atmosferę, przynosi też wielkopłaszczyznowy efekt i wróży nowe artykuły sieciowe.
Zobacz ten motyw!
Tu i Teraz!